Nieborowice, dn. 10.02.2023 r.
OPS. 26 .1.2023
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na świadczenie usług w zakresie „zapewnienia schronienia osobom bezdomnym z terenu Gminy Pilchowice”.
1. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Pilchowice, ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice
NIP 9691606890;
dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Pilchowicach, ul. Główna 52, 44-145 Nieborowice
tel. 730179561, adres e-mail: kierownik.ops@pilchowice.pl
Zaprasza do złożenia oferty w następującym przedmiocie i zakresie zamówienia:
Świadczenie usług schronienia dla 2 osób w postaci:
-
- noclegowni
- ogrzewalni
a) osobom bezdomnym, których ostatnim miejscem zameldowania jest gmina Pilchowice (w oparciu o art.101 ust.2 ustawy z dnia 12 marca 2004r. tj. Dz. U. z 2021r. poz. 2268 z późn. zm.)
b) potrzebującym pomocy – schronienia (z wyjątkiem nieletnich), których miejscem zameldowania jest gmina Pilchowice
2. Każdorazowe umieszczenie osoby bezdomnej odbywa się na podstawie skierowania do noclegowni i ogrzewalni wydanego przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Pilchowicach. Decyzje zawierać będą : imię i nazwisko świadczeniobiorcy, rodzaj usług z ich szczegółowym zakresem i okres usługi .
- W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem, telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zastaje potwierdzone decyzją administracyjną.
3. Podmiot składający ofertę zobowiązany jest do zapewnienia osobom o których mowa:
- w pkt.1 ppkt.1.1 :
tymczasowej pomocy w postaci miejsca noclegowego, umożliwiającego spędzenie nocy w warunkach gwarantujących ochronę życia i zdrowia.
- w pkt.1 ppkt.1.2:
tymczasowego schronienia umożliwiającego interwencyjny, bezpieczny pobyt w ogrzewanym pomieszczeniu wyposażonym co najmniej w miejsca siedzące.
4. Liczba osób wymagających schronienia: 2 osoby bezdomne
5. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 15 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, za który rozliczenie nastąpi do 28 grudnia br.
5.1. Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty dostarczenia faktury do OPS w Pilchowicach, za wyjątkiem miesiąca grudnia.
5.2. Podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i liczbie dni udzielonego schronienia;
5.3.Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji osoby korzystającej ze schronienia ( np. samowolnym opuszczeniu miejsca schronienia lub innego powodu nie przebywania w miejscu schronienia).
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.
7. Termin realizacji zamówienia od 01.03.2023 r. do 31.12.2023 r.
8. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
- wymagania niezbędne : w zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez Wojewodę Śląskiego. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
8.1. Warunki i zakres realizacji:
- Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia .
- Stawkę godzinową należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr1)
- Wykonawca określi stawkę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.
- Dopuszcza się składania ofert częściowych.
9. Kryteria wyboru oferty:
najniższa cena za dzień usługi zaoferowana przez oferenta ,
10. Sposób przygotowania oferty :
a) wypełniony formularz ofertowy wg złącznika nr. 1 – wzór oferty
10.1. Wymagane dokumenty :
a) aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu,
b) w przypadku fundacji i stowarzyszeń– aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krajowego Rejestru Sądowego,
c) w przypadku pozostałych podmiotów‐ inny dokument właściwy dla podmiotu,
d) dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nie posiadających osobowości prawnej ,
e) inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu – dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego, wyrażające:
- upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego,
- zgodę na zawarcie w imieniu podmiotu składającego ofertę umowy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Pilchowicach,
f) odpis statutu,
g) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2.
11. Miejsce i termin złożenia ofert
Oferty można składać w następujący sposób:
a) drogą elektroniczną na adres e‐ mail: kierownik.ops@pilchowice.pl
b) drogą pocztową na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Pilchowicach, ul. Główna 52, 44-145 Nieborowice
Oferty należy składać do 21.02.2023r. do godz. 12.00.
Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w terminie 14 dni roboczych i zostanie opublikowane na stronie internetowej Ośrodka. Aplikacje, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
12. Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie:
imię i nazwisko: Jolanta Szczecina tel. 730179561; e‐mail: kierownik.ops@pilchowice.pl
Załączniki:
- Formularz ofertowy załącznik Nr 1
- Oświadczenie o spełnianiu warunków załącznik nr 2
- Klauzula informacyjna załącznik Nr 3
Kierownik
Ośrodka Pomocy Społecznej w Pilchowicach
Jolanta Szczecina